Tuesday, March 16, 2010

金麦奖2010




今天拖着疲惫的身躯回到家,已经是11点多了!挣扎着要不要吃点东西;还是快快上床睡觉做个美梦.... 金麦奖最受欢迎DJ、最佳创意预告、最佳节目、最佳服装、最佳部落格、、、、在梦中比较容易得奖。。。

好快!像是一场游戏一场梦!一年一度的金麦奖去年缺席,今年花落谁家?很快就会揭晓。

我谢谢所有投票给我的朋友 :-) 虽然我不怎么会拉票,但你们还是花了钱,用了心选我;衷心感激!也许没机会上台领奖,但我知道在你的心目中,我是最棒的,就心满意足了。

Thank Q!我会继续努力!

2 comments:

Anonymous said...

hi sister wendy

warmest greetings from vincent ng. i am very grief that u did not win any award. from my bottom sincere heart u are always my winner & "GIANT". indeed, u make a great special and powerful pair with jeff goh [2010 winner]. 2 of u will rock and create heavy impact and conquer all your supportive listeners. 3 big cheers from me. trillions great thanks for u & jeff goh. god bless,

kind regards
vincent ng kian guan [7720/9615]

DJ Xiao Ying said...

Thanks ;)