Thursday, March 22, 2007

欢乐今宵 Comedy Night 2


上个星期天,我主持了欢乐今宵 2007 演唱会。这是我们创时代娱乐制作公司的Project. 当天晚上的巨星包括张帝,樱花,朱咪咪和罗时丰。真的是让好多朋友度过了一个美丽又欢乐的夜晚。

感谢 米蘭婚纱赞助这件美美的礼服。
我在后台拍的!后台是比较简单了一点 :(

虽然开场之前有一些小状况,延迟了开场的时间;但整体还算令人满意。

很多人一定奇怪那天为什么迟开场??? 因为有一些朋友的座位虽然买的是前面的,但是他们觉得太旁边了,就要求退票。我的经纪人 Keith ,也就是我的老板;二话不说,马上答应退票!但是那班人又说;我人都来了,可以留下来看演出吗??Keith 马上为他们安排座位。由于必须开着灯,让要就座的朋友不至于踩到人或跌倒,所以必须迟一点开场。我觉得 Keith 已经做到可以做到的了,不知为什么那些人还不满意。钱已退了,又看免费的;还要要求什么???


永远很有颜色的樱花姐。四月一号在Shenton way 的 NTUC 她还有一场演出。


我和张帝大哥自拍!


终于在停车场找到了台湾客家王子。

有史以来~~~
看咪咪姐穿得最鲜艳的一次。

7 comments:

Anonymous said...

Hi Xiao Ying
You look so pretty in your outfit.
Take care!
Jenny

Anonymous said...

你总是有那么多千变万化的造型,真是太美了!:)

ds

Anonymous said...

maybe is just a tactic to get free show. your boss too kind hearted & give in too much that is why they keep asking for more.

when will this comedy night show be shown on tv?

Anonymous said...

公主您好!

不愉快事常有,这一次又见识到一個有自信、有勇氣、有友情、有愛的女人,坦坦蕩蕩,當下自在,这就是美!
你就像搭上人生的快樂磁浮列車般,車到哪,人就到哪,人到哪,心就到哪,这就是福!

祝褔您

DJ Xiao Ying said...

Jenny, this outfit was sponsor by Milan Wedding collection. It's at Tanjong Pagar road, if you have friends who is getting married; can go and check it out.

ds, I am lucky to be a Artist have so many chances to try different looks. 女人是需要打扮的。千万别让你看到我不施脂粉的时候。。。

Ic, 我没有很多代言啦。。。承你贵言,希望有根多机会。没服什么特别的,可能是爸妈生的好,加上每天早上一大杯水排毒;别想太多,睡饱饱。

eileen, I am ok leh... My boss is a nice guy :) All we want to do is to give a good show so people will enjoy it.


得比,谢谢你。在你心目中我总是那么美 :)希望我不会让你失望。祝福你。

BK said...

Hi Xiao Ying
this is the first time I leave a message in your blogger. Have been listening to your programme whenever i am back in Singapore. Your voice always accompany me on my trip back home after work.
Anyway, many comments on your dressing, I still think that you are the prettiest when u r in Jeans and T-shirt, that is you no make up.自然就是美喔.........
All the best!
BK

DJ Xiao Ying said...

Thanks BK, haha... u know heh... i always wear jeans. 5 days a week. Thank you for dropping me a note so i know i have so many people care about us, care about what we do :)