Sunday, September 27, 2009

麻达小说 幕后花絮

结合全台DJ 的声势 --- 麻达小说, 就一句话:不简单!

要凑大家的时间就已经是件难事,更何况还要一人分饰多角。

刚好温先生当这集的男主角,边录音边拿杯子喝咖啡吗?不是啦!
是哪来做打电话近来的音效。

还没轮到的人在哪里呢?我在拍照,其他的人都坐地上。。。我还以为我有拍到,看来不小心删除了 ;—( 你看!有人摆酷!录音前啦!

要准时收听哦!星期一至五,早上 十点40分 首播,晚上 九点 40分 重播。

4 comments:

Anonymous said...

Xiao Ying

Just got this sudden thought.
Ever consider forming a "exercise club" for ladies of all walks to come together to workout together regularly. As a form of motivation, those w/o kaki, whtever reason la. Cos' i myself oso like to start a fitness plan bt dono how/where to start, & most impt no kaki to sorta push me, when ur alone, u tend to slack or give up. haha...

Jo

layang said...

我每天都在听97.2前几天你的USB hard disk 坏了,Sim Lim Square 里的人都说没的修理.不足道现在怎样了?
我有可能可以帮你找回Data


Frankie Lai

DJ Xiao Ying said...

Hi Frankie,

Thanks for asking. They were able to recoverd my data ;-) Thank God!

Unknown said...

你好,《麻达小说》还可以下载吗?我以前很喜欢听听,现在找不达了:(