Friday, November 21, 2008

女人我最美 - 最后一集了 十一月22日 Sat, 9pm

最后一集了!大家都有一点依依不舍....


最近再次出现在荧光幕上,要感谢制作公司和商家对我的信赖与电台的支持。希望对于期待很久的观众你来说,没有失望 ;-p


我一直热爱演艺舞台,也从来没有消失过 - 只是这个舞台搬到电视以外的地方。其实平常的我并不爱出风头,但站在舞台上,我就像是另一个人一样 - 抢尽风头(有人这么说的,但我从来不刻意去抢)。当一个人站在舞台上的光芒绽露的时候,人家想挡也挡不住 ;-p

最后一集的主角 - 青少女面对的脸上豆子的问题。现在他已经走出不敢见人的痛苦,迎向美丽灿烂的人生。

天底下没有不散的宴席。


庆祝我们圆满收工。


别忘了,从11月30日起,每个星期天星期一交接的午夜12点在 Channel U 重播哦!

从11月28日起,每个星期五的我型我秀,也将会有美丽话题的探讨,有专家来到节目中和大家分享。

3 comments:

anne said...

晓英你好,

或许有些人会认为你抢镜头,可是我觉得不单单是因为有靓丽的外表吧!只要你能把自己带出来,很多人都会看你多几眼的。。。。。这我相信你做得很好!

加油!希望还能在电视上见到你!

DJ Xiao Ying said...

Thanks Anne. I hope this will bring me more opportunities to host TV shows as well :-p

Karen said...

I’ve a new set of EPSON STYLUS TX100 printer which I’ve won during my company D&D last Sat (20 Dec) and would like to seek your help to sell it away as I already have a 3-in-1 printer at home. I've sent the photos and features of this printer to Yong Mei's e-mail. Market price is around $148 and I’m willing to sell it for $110 (negotiable) and free delivery if buyer is residing in the West area.

Regards
Karen