Thursday, July 3, 2008

Taiwan goodie - 订婚喜饼


Do you like Taiwanese food? This is for couples to give away when they announce their engagement - 订婚喜饼.

里面有好多的好料 - 有冬瓜糖,核桃,芝麻,油酥,蛋黄等等。。。。同事们都觉得不错吃!

有机会到台湾淡水鱼人码头一带,你可以去找一找。

3 comments:

Anonymous said...

晓英, 你订婚了吗?

DJ Xiao Ying said...

I am not engaged yet!!! Waiting for the Mr. Right :-)希望能有人懂得欣赏我。我也老大不小了!如果能有一个不错的男人向我求婚,我想我会很快请大家吃喜饼 ;-)

Anonymous said...

还是祝福你, 就等着你派喜饼,向大家宣布喜讯的那一天! But no pressure lah....meanwhile, enjoy your singlehood :)